Print this page

Gósol - Copa Catalana 2010

Categoria: Ecce homO
Penjat per: vivesdn

En un dia de tardor amb menys fred i boletaires del que esperàvem, els de la UPC ens van oferir una nova cursa pels boscos de Gósol. Del COC n’érem uns quants que sortíem a primera hora, però sembla que les explicacions que havien donat perquè tot sortís bé, no acabaven de ser prou clares, perquè els primers d’arribar ens vam trobar que encara no estava acabada d’instal·lar tota la infraestructura. (Sempre s’ha d’anar amb temps, aprengue’m-ne la lliçó!) I un cop en cursa, per desgràcia només us puc parlar del meu traçat, però pel que em vau dir, els altres eren si fa no fa. Ja sé que criticar és gratis, però també és el que ens fa avançar. I a mi el traçat no em va agrada gaire. Bé les primeres fites (tres), però aleshores la cursa es limitava a una tirada llarga sense elecció per arribar a una zona tècnica en què hi havia una falsa papallona. Un cop feta aquesta zona, una altra tirada llarga sense elecció que ens portava a quatre fites que de lluny t’anaven aixecant els orientadors que tenies al davant. Primera qüestió: no som prou gent per separar DE d’H35? És lamentable veure com homes amb condició física s’aprofiten de la tècnica de les noies d’èlit. Segona qüestió: no té sentit fer una papallona si no és per dispersar els corredors. Si tots tenen el mateix tram (com va passar a Gósol), l’únic que s’aconsegueix és un excés de gent en una mateixa zona i que els uns als altres es vagin aixecant fites i seguint-se. I aquí s’acaba la crònica, perquè vaig haver de marxar d’hora i no vaig poder parlar amb vosaltres. El que sí que he de dir és que cada cop fa més goig veure la gent del club, com al bosc són discrets i van a la seva. Això anima i enorgulleix.

Previous page: Club Orientació Catalunya
Next page: El Club